İlan

 

İŞ TANIMI:

  • Dijital iletişim kanallarını etkin bir şekilde kullanarak:
    • FRUVE kurum ve marka algısını güçlendirmek,
    • müşterilerin sahip olduğu FRUVE şirket misyon ve vizyon bilincini artırmak,
    • müşterilerin şirketle olan iletişim algılarını artırmak,
    • müşteri ilişkilerini yönetmek,
  • Şirketin iletişim stratejilerine uygun olarak Instagram, Facebook, Twitter, Youtube, LinkedIn, Blog, Şirket Bülteni ve diğer ilgili sosyal mecralarda güncel içerik oluşturmak,
  • Oluşturduğu içeriklerle web sitesi trafiğini ve sosyal medya takipçi sayısını artırmak,
  • Google SEO kurallarını ve kabul görmüş SEO stratejilerini dikkate alarak FRUVE sosyal medya hesaplarının Google sıralamasında üst sıralara çıkmasını sağlamak,
  • Tüm dijital mecralardaki paylaşımları haftalık veya aylık olarak planlamak, onaya sunmak,
  • Aylık FRUVE bülteni yazmak, bülten konularını araştırmak, bölüm amirinin onayına sunmak, bülteni abonelere göndermek,
  • Tüm dijital mecraları ve web sitesi için aylık performans analizleri yapmak, raporlamak,
  • Sosyal medyadan gelen geri dönüşlere şirketin iletişim stratejisine uygun şekilde karşılık vermek,
  • Satış Pazarlama, Kalite Yönetimi, İş Geliştirme ve diğer şirket birimiyle bilgi alışverişinde olmak, gelen yorumları, soruları ve talepleri şirketin ilgili birimlerine aktarmak,
  • Sosyal medya iletişiminde şirket birimlerinden görüşler almak, ortak çalışmak,
  • Gıda sektörünün tüm dünyadaki sosyal medya iletişim stratejilerini ve gelişmelerini takip etmek,

 

ARANAN NİTELİKLER:

  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinde halen öğrenci olan veya mezun olan,
  • Sosyal medya uygulamalarını takip eden, bu platformları aktif ve sürekli kullanan,
  • Sosyal medyada içerik oluşturmada 1-2 yıl deneyimli,
  • İyi derece İngilizce bilen ve tercihen farklı dilleri de bilen,
  • Genel web sitesi, SEO ve SEM konusunda tecrübe sahibi,
  • Aynı anda birçok hesap yönetebilecek,
  • Facebook, Instagram reklamları, diğer sosyal medya reklamları konularına hâkim,
  • Araştırmacı, dinamik, yeniliklere ve gelişime açık, takip edip merak edip araştıran,
  • İkna yeteneği yüksek,
  • Kendi vaktini yönetebilen, talimat almadan bağımsız çalışabilen,

 

  • Part time çalışılabilecek bir pozisyondur,
  • Home Office çalışılabilir bir pozisyondur,
  • Özürlülük durumu bulunan veya bulunmayan olabilir,
  • Erkeklerde askerlikle ilişkisi kesilmiş veya kesilmemiş olabilir,